02/09/2012

02092012

OUTFIT OF THE DAY - NOA NOA


Der var loppemarked i nærheden af mit arbejde i går, og der faldt jeg over denne lækre strik fra Noa Noa. Det var faktisk min venindes moster, der solgte den, så jeg fik den for små 10 kroner (9,50, fordi jeg ikke havde de sidste 50 øre, haha!) Den er lidt gul i det, hvilket også giver den lidt farve uden at få mit hår til at se gult ud! Jeg er rigtig glad for den. Halskæden er også ny. Den købte jeg i anledningen af min fødselsdag for små 300 kroner i Bahne! Bukserne er outfitters nation. - Jeg undskylder for mit blog spam idag, men jeg forsøger at finde en god undskyldning for at undgå min tyske aflevering. 
- Giv mig nogen ideer til fremtidige indlæg! læg en kommentar eller send mig en mail på nannakopp@live.dk. (følg mig også gerne på bloglovin)

2 kommentarer:

  1. minder lidt om en angora trøje - rigtig lækker

    xo
    Two Minds
    www.onetwominds.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det gør den nemlig, og så til den pris. Den er bare super lækker! :-).

    Tak for kigget, kom endelig igen!

    SvarSlet