18/08/2012

180812

HAPPY BIRTHDAY





Min 18-års fødselsdag blev holdt lørdag den 11. august. Jeg havde nogle af tøserne på besøg til en brag af en tøsefest. 18 shots blev drukket og en masse flasker tømt. Det var for vildt. Vi sluttede festen af med en tur i byen, hvor vi med hjælp af kontakter fik et VIP bord med drinks og flere flasker. Jeg kom først hjem klokken 07.00 søndag morgen. Jeg havde det sjovt! Jeg fik omkring 300 kroner, en middag med alt betalt + bytur, en halskæde, armbånd og ring, en lysestage, en blomst og meget andet. (dog skulle en del af det byttes, men det er tanken der tæller!) 
Min rigtige fødselsdag var den 13. august, hvor min far kom på besøg hjemme ved min mor for at fejre mig og vække mig med sang og gaver. Min far, som ikke er speciel kreativ, når det kommer til gaver, gav mig 1000 kroner med beskeden ''køb dog noget selv!'' min mor gav mig løbetøj og en dejlig stol, som jeg har ønsket mig i ca. et år. 

Familiefødselsdagen bliver holdt i morgen, hvor jeg samtidigt ligger billeder ind af alle de lækre gaver. - Skolestart var i onsdags, så er der nogle af jer, der er begyndt på gymnasiet eller andet? Jeg er selv startet i 3.g (!!) og det er super forvirrende, når man pludselig er en af de ældste på skolen, og man ikke kender andre end de andre 3.g'er og få fra 1.- og 2. Hvordan har I det med det?

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med dagen ;)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/08/giveaway-jane-konig.html

    SvarSlet
  2. Jeg takker! :-). Tak fordi du kigger forbi.

    SvarSlet