18/07/2012

180712

THE RIGHT FEELING

(billedet er ikke taget af mig. jeg har nogle problemer med mit kamera, og kan derfor ikke få billederne på computeren) 

Jeg beklager min manglende blogging, men jeg har simpelthen ingen inspiration lige pt. 
Jeg har som sagt været i Tyskland fra 1.-14. juli, og det var pisse fedt! Byen var klap så fed, og jeg har ikke rigtig fået købt noget nyt, ud over en mega flot halskæde til 3. euro, som jeg samme dag glemte i en badmintonhal... (jeg gør det godt) Ellers går min sommerferie bare på kørekort. Jeg har i dag været ude at køre på vej for første gang, og det gik pisse! godt. om en halv time hopper jeg på cyklen ind i byen, hvor jeg skal til teori, og i aften kommer min veninde, Line, og så står den på råhygge. - Desværre ikke alt for længe, da jeg skal tidligt op, for at komme ud at køre klokken 07.30 i morgen (!!) Det fede af det hele er, at jeg bliver skide god til at køre bil, og at jeg hurtigere får mit kørekort (siger min kørelærer i hvert fald) 

Jeg har fået nogle nye hårprodukter. Stay tuned, der kommer billeder og beskrivelse i morgen eller fredag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar