29/06/2012

290612
PAKKEPAKKE

Bukser - Doctor Denim  // Top - Saints and Mortals // Ur - Ukendt


Jeg er snart færdig med at pakke. Jeg tager jo som tidligere nævnt (alt for mange gange) på sprogskole til Tyskland. Jeg har efterhånden pakket det hele, mangler bare nogle småting så som sko, sminke osv.  Jeg har omkring 5 jakker med... Får nok kun brugt 2 af dem, men man ved jo aldrig, hvilket hver der er, og en jakke kan gøre et klassisk outfit perfekt in no time. Jeg kan desværre ikke love jer, at jeg kommer til at blogge dernede, men jeg tager i hvert fald mit spejlrefleks med, så jeg kan tage en masse billeder. Vil forsøge mest muligt at blogge til jer, men det bliver nok desværre uden billeder i første omgang. (kommer lige an på, hvilken computer, jeg gør det fra) OK. Det her bliver en alt for lang tekst, så jeg må hellere smutte nu. Hey. Jeg skal forresten på manøvrebane i aften, så det er nice. 

Håber I alle for en god sommerferie. Det kan godt være, at der kommer et lille indslag i morgen og/eller søndag morgen. kys, kram, kærlighed og fest x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar