03/06/2012

030612

THE WHITE LIGHT


Jeg beklager de manglende indlæg, men jeg sidder pt midt i eksamenslæsning, som jeg tidligere har beskrevet. Dog er jeg ved at kunne se en ende på det hele. Jeg skal til matematik eksamen i morgen! wuhu. Så en gang efter klokken 13.00, vil jeg brænde alle mine noter. Eller i hvert fald smide dem ud! Jeg har ikke noget  imod matematik, men det er dejligt at være færdig alligevel! Regner med et 7-tal, så det skal nok gå. Så snart jeg kommer hjem, skal jeg i gang med læsning til min sidste eksamen, som ligger på fredag. 
Har i haft en god weekend? xx

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en rigtig fin blog du har! Jeg er blevet fast læser, håber du vil følges :)

    knus

    kelstruup.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sød er du bestemt! <3 Jeg tager et kig forbi din blog med det samme! Du må også gerne følge mig på bloglovin :) kram!

      Slet