03/06/2012

030612

AARHUS BABY


Jeg er endelig blevet færdig med at læse matematik. LOVE. Så skal jeg bare op i morgen og forhåbentlig ende med en høj karakter. Er efterhånden også ved at være træt i hovedet af alt det matematiklort. haha.
Back to the titel: Jeg skal til Århus den 16. juni. Min søster kommer hjem om en uges tid, men tager tilbage til Århus for at arbejde den 16 om morgenen, og så tager jeg med og shopper til hun har fri. 
Har I en idé til nogle super gode butikker/genbrugsbutikker, som jeg bare SKAL besøge. Skriv i mit indlæg! Håber forresten, at I har haft en super dejlig weekend! 

3 kommentarer:

  1. http://www.aoa.dk/shopping/guide-second-hand-i-aarhus#what:Shopping :-)

    SvarSlet
  2. Gud hvor sjovt med forskellen på de to billeder egentlig :)! .. Hvis jeg var dig, ville jeg smutte forbi So ein ding og Fund - og så alle de steder i latinerkvarteret, som ingen kan navnene på..

    SvarSlet