26/05/2012

260512

UP-DATING

Solen skinner og jeg er glad. Jeg har brugt min dag på min veninde, Simone. Vi har været henne og se hendes kæreste og hans venner spille håndbold. Jeg er iført en basic top fra H&M og et par slidte lyse denim shorts fra Only samt solbrillerne på ovenstående billede.

Jeg har fundet ud af, hvad jeg skal op i eksamen i. Øv. Det blev NG - selvføgelig. Og så skal jeg op i 4 årsprøver. Skriftlig engelsk og tysk samt mundtlig tysk og AT. hm. Ser kun frem til én ting: SOMMERFERIE! Hvilke eksaminer skal I op i? 

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog, følger dig nu! Og held og lykke med eksamen!
    Kys fra Josefine // twistedbyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Det er jeg glad for! Og ja, held får jeg i hvert fald brug for! Hehe.

      Slet