22/05/2012

220512

THINGS I CANNOT LIVE WITHOUT

Jeg kunne ikke leve uden disse ting. Min taske er fra Gucci og lavet af ko-skind. Jeg købte den på trendsales for nogle år siden, og jeg har snart brugt den op. Alle mine dejlige blade, blandt andet Costume, Cover og Woman. Min Iphone 4. Den er efterhånden et år gammel, men jeg har været rimelig dårlig til at passe den, så man skulle tro, det var mere. Sorte headphones i mærket skullcandy, som jeg fik i julegave 2011. Cowboyjakken, som jeg har taget fra min mor. Solbrillerne, som alle har, men som stadig er super smukke. Halskæde formet som et kranie. Jeg tror den er fra glitter? Eller Carlings? (i have no idea) - flot er den i hvert fald. Brun clutch, som min mor syede som barn og sidst men ikke mindst: Mit sølv smykkeskrin, som jeg har arvet af min faster. Den pynter så fint på mit værelse. Jeg har kun gamle næsepiercinger deri. - mon jeg skulle få lavet en igen? 
Har du noget, som du bare ikke kan leve uden? Og hvilken en af mine ting er dine yndlings? 

1 kommentar: