17/05/2012

170512

OLD SCHOOL - NEW SCHOOL

Jeg har lige købt en sort fjällräven 17 tommer. Den kostede mig sølle 400 kroner, og jeg glæder mig vildt meget til at modtage den! Der er vildt mange, der har fjällräven, men det er lidt det samme som allstars.. Alle har dem, men det gør dem ikke mindre dejlige! Jeg har lige nu en helt almindelig skoletaske.. Eastpak. Synes bare, at det er for clean og kedelige! So I wanna try something new! 
Hvilken skoletaske har I? Og hvilken skoletaske går i og drømmer om? 

2 kommentarer:

  1. Årh, vil bare SÅ gerne have en Fjälräven!! :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil råde dig til at tage et kig på trendsales. De har super mange både store og små! Jeg faldt bare pludselig over den, og slog så hurtigt til. Jeg har også haft en trang til at købe den længe, så nu skulle det være!

      Slet