16/05/2012

160512

DAY OF A LOSER





Jeg har haft en virkelig dårlig dag. Jeg føler mig sådan helt deprimeret og ked af det. Vi fik årskaraktere i dag, og dem er jeg ikke ligefrem tilfreds med. Har bogstavligtalt lyst til at slå min NG-lærer. (oh yes, i said it) Jeg kan ikke forstå, at man kan få sig selv til at give karakteren 4, når man kontant har givet udtryk og direkte sagt, at hvis jeg bare fortsatte, som jeg gjorde, ville jeg stige. Uh ha, den kælling. 
Jeg fik også farvet hår i dag, og hold kæft hvor er det blevet grimt. Det er lyst nogle steder, gult andre steder og mørkt et tredje sted. Har tænkt mig at klage over det. Gider ikke bruge 800 kroner på pishår. 

Det eneste godt, der er ved dagen idag er, at jeg skal op i skriftlig matematik på B-niveau. Desværre så skal jeg også op i årsprøve i engelsk den 11 og tysk den 12, HVORFOR SÅ TÆT PÅ HINANDEN? Nu mangler jeg bare at få af vide, om jeg kommer op i Old, NG, eller skriftlig Mat. Jeg beklager mine brokken,. Jeg modtog også min nye cowboyjakke i dag! I får den at se i morgen. 

Hvad skal I op i til sommer?

(Billederne er nogle gamle billeder af mit dejlige lange lyse hår og min stretch og manglende øreringe, øvøv fortid)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke en blog er det rigtige sted at svine sin lære til! Det er forståligt at du er ked af det, men at du har åbentbart ikke har gjort nok for at få 7 i følge din lære. Jeg synes det er dybt respektløst at kalde hende en kælling offentligt. Det er bare noget man holder for sig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fint nok, at du har den mening. Men denne blog handler om mig og mine tasker. Derfor også mine frustrationer. Jeg hænger ikke min lærer ud på nogen måde. - Ingen ved hvem det er!
      Men som sagt, så bestemmer JEG over min blog i sidste ende.

      Slet