14/05/2012

140512

INSPIRATION - BLONDE HAIR


Jeg skal farves på onsdag, og jeg glæder mig helt vildt. Mit hår bliver også en smule kortere, men det er kun i en periode. Jeg er helt vild med både Lindsay Lohan og selvfølgelig også Mary-Kate Olsen, så deres blonde hår er en kæmpe inspiration. (jeg har valgt at tage disse billeder i farver, fordi gløden i billederne er så lækre. Det øverste billede (mary-kate) eller anden nederste (lindsay lohan) er et godt eksempel på mit drømmehår!)  Hvilken en er jeres favorit? Og er der en kendt, der har dit drømmehår? 







6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Nanna

    Jeg synes det øverste billede med Mary-Kate er det flotteste! Hvis jeg skulle have en kendts hår skulle det nok være Miley Cyrus. Jeg er overhovedet ikke fan af hende med jeg elsker farven og krøllerne. Taylor Swifts hår er også meget kønt :)

    Knus Nadia, http://thoughtsbynadia.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ha ja! Miley cyrus' hår er fantastisk! Er knap så vild med taylor swift. :-)

      Slet
    2. Det er nok også bare fordi jeg er fascineret af krøller! :D

      Slet
  3. That second olsen twin picture is so lovely
    amazing hair those sisters have!

    SvarSlet