01/04/2012

kvali med mutti.

jeg var hjemme ved en veninde hele aftenen og natten. Vi hyggede med chips, sodavand og spillet drawsomething. Vi kiggede samtidigt på biler, fordi hun fylder 18 den 8. april, og overvejer at købe en. Jeg sidder også selv og glæder mig helt vildt til at fylde atten. Der er desværre nogle måneder endnu! 

I dag var jeg i biografen med min mor. Det er super hyggeligt at tilbringe så meget tid med hende, og vi hygger os bare super meget! Vi så Hvidstensgruppen. Jeg må ærligt sige, at den ikke var så god, som jeg havde håbet. Personligt synes jeg, at skuespillet var dårligt og det virkede lidt som et amatørteater. Mine forældre er dog dybt uenige, så der opstod selvfølgelig en diskussion over aftenensmaden, som bestod af dejlig pizza! 


Har i en god påske? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar