30/04/2012

300412

I'M IN A JUMPIN


Jeg har hygget mig i dag. SINDSYGT MEGET. Og det er endda efter 4 moduler i skolen. Jeg står for hueudvalget i klassen på min skole og derfor også for studieturstøj. Så jeg rendte lige rundt og reklamerede lidt for den dejlige sag. Den var blå, skrigende og alt alt for stor. Det var fedt at se folks hoveder vende, når jeg gik på gangen. - De er ikke ligefrem vant til at se mig i sådan en farve. Overvejer at købe den, kun fordi den er så grim. Haha! Skal jeg gøre det? 

2 kommentarer:

  1. ja du skal da så ! :) do it.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overvejer det kraftigt. Det er bare modsætningen af min stil på alle måder!
      Tror jeg køber en billig en på nettet. Behøver det være mærket "jumpin" tænker jeg? :-) 699 er også mange penge.

      Slet