29/04/2012

290412

SHOW ME YOUR WARDROBE - ALMA



Alma er 14 år gammel, og er ejer af bloggen collar me white. Hun bor til dagligt i byen Haslev, og går i 8. klasse. Hun elsker, som så mange andre bloggere at tage billeder, shoppe, tage på café, læse blogs og meget andet. Hun beskriver sig selv som doven og usportslig. 

Gult garderobe skab? Hvorfor? 
Ja, mit klædeskab er gult. Måske ikke et specielt atypisk skab, men jeg elsker den gule farve, som giver mit ellers så hvide værelse et glimt af farve. Det er et gammelt skab er fra 80erne, som jeg fik da vi flyttede, og selv har malet efterfølgende. 



fire stykker tøj, du ikke kan leve uden. 
Jeg elsker lækkert basis, og det er hvad denne lækre tynde sorte strik fra Margit Brand er. 
Silketunikaen øverst til venstre er fra Holly, jeg er super vild med detaljer, så den er klart end af mine yndligs. - Og ikke nok med det, så falder den super flot ned over min krop, på trods af mine ellers brede skuldre. 
Den orange-røde sag blev min, da jeg var i Berlin i sommers. Jeg har været super glad for den siden, og med dens heftige farve formår den at løfte et ellers kedeligt outfit. Og så er den bare så fandens fin og gør sig godt med både bukser og nederdel.
Min ynglings jeans er disse fra G-star. De er sorte og enkle men fede detaljer. Og så passer de til alt! Og så har de et twist af noget mørkeblåt på siden som gør at de ikke ligner alle andre sorte bukser.
  




The number one dress. 

Denne smukke kjole er fra Stine Goya og er mit seneste køb. Jeg har dog ikke haft lejligheden for at have den på endnu, men det vil forhåbentlig snart ændre sig, især nu hvor sommeren er på vej. Jeg har en svaghed for silkekjoler!





Ma' shoe. Ma' piece of jewellery.

Nike skoene, som er min mors, er super behagelige. De er også dejlig varm og kan bruges selv om vinteren.
Converse er ikke til at komme udenom og jeg investere altid i et nyt par så snart det mindste tegn på forår viser sig.
Dr. Martens støvler er et af mine bedste skokøb længe. Jeg købte dem sidste år og er derfor blevet en smule slidt, hvilke kun gør dem federe da jeg elsker når der er et twist af noget råt.
Hunter er snart noget alle ejer, jeg bruger sjældent mine, men alligevel synes jeg de skulle med da jeg smadder godt kan lide at bruge dem til kjole da det nedtoner det feminine look. 

Jeg er afhængig af armbånd, og det er oftest guldarmbåndet, der bliver båret. Jeg fik det af min mormor. Hun fik det til hendes konfirmation. Det mere farverige armbånd fandt jeg på et marked, og jeg er super glad for det. Dem skal jeg have flere af da!

Alma har en meget farverig og anderledes stil end mig, men hun formår stadig at inspirerer mig. Hun har ikke blogget i særlig lang tid, men hun kommer stadig med nogle gode indlæg og det er super hyggeligt at følge hende. Kig fordi hendes profil her. Hvis du selv er interesseret i at være med en af mine indlæg, så tag et kig på linket her

2 kommentarer:

  1. ellinorthorsen1. maj 2012 16.47.00

    sikke en lækker stine goya kjole du er i besiddelse af :-)
    - ellinorthorsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun bestemt! Jeg er også helt vild med den! :-)

      Slet