28/04/2012

280412

GOTTA MOVE ON




Som tidligere nævnt flytter mine forældre fra hinanden. Derfor skal jeg også have et sted at være hjemme os min mor, som snart flytter i lejlighed. Jeg har derfor googlet lidt for at få inspiration. And this is what i found. Det er ikke specielt meget, men det giver mig da nogle ideer til, hvad jeg kunne gøre ved mit værelse. Har I nogle ideer eller websites, hvor man kan få inspiration? Leave a comment! Håber i har en super lækker weekend, og at i nyder den mest muligt. Love xx

2 kommentarer:

  1. Hej
    Fed blog, skal vi følges, jeg bliver fast læser nu men kunne du så ikke også tænke dig at gå id og følge min?
    /A
    antoie-scott.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Tak for de fine ord. Jeg går lige et smut forbi din blog! :-)

      Slet