22/04/2012

220412

NEW IN - JACKET


Jeg har lige netop i dette øjeblik bestilt denne jakke hjem fra H&M's webshop. du kan se jakken her, Den kostede mig kun 179 kroner. - sat ned fra 299. På billedet ligner det en flis, men det er det skam ikke. Jeg glæder mig sindsygt til at få den hjem. Hvad synes i om den? 


NOTE: Billederne har jeg lånt af den søde blogger Cecilie. Hun har nemlig også købt denne jakke. Jeg har tidligere set den på H&M's webshop, men først da jeg så hendes indlæg og derefter fandt ud af, at den var sat ned, måtte jeg bare have den. - Tjek Cecilies blog. Hun er super dygtig og inspirerende. Jeg burde måske lave et længere indlæg omkring hende? Hvad synes I? Super skøn er den i hvert fald.


xxo

4 kommentarer:

  1. Flot jakke Nanna :-). Tak for komplimentet med støvlerne. HUSK at lave indlæg, hvor du har den på, glæder mig til at se!

    SvarSlet
  2. Tusinde tak. Hvor er du sød!

    Selvfølgelig gør jeg det. Den skulle komme omkring den 30!

    SvarSlet
  3. ej hvor er den fin! Og enig, et indlæg med den på :)


    www.dressyoulater.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød. - Tak!
    Jeg glæder mig også rigtig meget til, at den kommer!
    Jeg lover at lave et indlæg så snart!

    xx Nanna

    SvarSlet