16/04/2012

160412

Outfit of the day



jeans - outfitters nation - basic t-shirt - only - cowboyjakke - vintage
Det er ret længe siden, at jeg sidst har lavet en ''outfit of the day''. Jeg skal nok love at blive bedre, det er simpelthen for ringe. Trøjen, som jeg bare er voldsom glad for har i set før. Bukserne er så classic, at de også har været på et par gange. På sidste billede ses den typiske mig-fletning. Jeg havde den altid i folkeskolen, og stoppede egentlig med det igen, i dag sad mit hår ikke for godt, så jeg valgte lige at tage den i brug igen. Hvad synes i om den? 
xx

ps. Angående Show me your wardrobe bliver jeg nødt til at rykke den til i morgen. 
I skal bare blive ved med at mails til mig! I må med glæde også skrive til jeres venner og bede dem om at sende mig en mail. Jeg vil gerne have så mange som muligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar