05/03/2012

Terminsprøve i helvede. og snart SRO

Glædelig uge 10. (ELLER IKKE) mine forældre kom hjem fra ferie i nat. Det var dejligt. Jeg fandt også ud af, at vores nabo har haft indbrud, imens de var væk (!!!!!!!!!!) Det er sgu uhyggeligt at tænkte på, at man har været hjemme på det tidspunkt, eller at det kunne have været vores hus.

I dag havde jeg terminsprøve i skriftlig matematik. Fordi jeg har det på B-niveau er der en times prøve uden hjælpemidler og derefter 3 timer med hjælpemidler. -Hjælpemidler eller ej, jeg dur bare ikke til matematikprøver. Jeg regner med at få 02-4, for ikke at blive skuffet over karakteren, hvilket jeg nok gør alligevel. PUHA. (typisk mig)

Vi har en enkel almindelig skoledag i denne uge.. Det lyder umiddelbart super lækkert! (Men det er det ikke!!) Vi begynder nemlig på Studieretningsopgave (SRO). Jeg skal skrive i fagene tysk og psykologi, som jeg har på A- og B-niveau. Heldigvis skal selve opgaven skrives på dansk, men den skal være på omkring 10 sider. Jeg får min DanskHistorie-opgave tilbage i morgen. Jeg regner ikke med en god karakter, men nu må vi håbe.. Det kunne sætte min gejst på SRO yderligere op.

Hvad skal i bruge ugen på? Havde i en god uge 9? GIV LYD.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar