25/03/2012

Søndag

Det startede egentlig som en helt almindelig søndag. Lå i sengen til klokken 11 ca, fik en nutellamad og en masse vand og satte mig ind til min computer for at lave afleveringer. Her sidder jeg så stadig i færd med at lave engelsk aflevering, som jeg nu har siddet og ''hygget'' med de sidste mange timer. Jeg er begyndt at kunne se en ende på det, men der er alligevel lang vej med alle de facebookpauser jeg benytter mig af.

Jeg troede egentlig bare, at min søndag skulle bruges på afleveringer. Men så fik min veninde, Simone og jeg en idé! Vi skulle da på McD! Så efter aftensmaden, som i dag består af tærte, triller vi lige så stille derud af sammen med hendes kæreste. -Det skal nok blive sjovt. Jeg glæder mig i hvert fald, har et trang til McDonald's lige nu.. Har jeg mon stadig tømmermænd? haha, i think so.


Som lovede er her tøjet som jeg havde på til 18-års fødselsdag i fredags. 
T-shirt / h&m - Shorts / second female - strømpebukser / faktas billigste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar