21/03/2012

Klassekamp og EG-ånd.

Min klasse, 2.f er i gang med klassekampe. Vi udfordrer de andre klasser i sportsgrenen, fodbold, hvor vi spiller 5 vs. 5 på en håndboldbane. Vi spillede i dag.. Mod 3.b, og vi tabte. - VI TABTE FANDME!  Det er den første fodboldkamp, vi har tabt endnu. Vi har lige udfordret 2.c i morgen. I fodbold selvfølgelig. Hvis vi vinder over dem er vi i semifinalen, SÅ VI SKAL BARE VINDE. Der er altid en kæmpe gejst for klassekampene og alle går ind med fuld sind. Det er en del af vores såkaldte ''EG-ånd'' Man kan ikke forklarer det, det skal opleves! 

Jeg sidder lige nu med en tysk aflevering til i morgen, pizza i ovnen og sved på panden. Jeg har været så ulækker ikke at gå i bad efter idræt, og nu sidder jeg bare og hørmer af sved. Dejligdejlig. 

I morgen står min dag på skole (selvfølgelig) og arbejde. Fredag holder min veninde, Kamilla, fødselsdag. Hun fylder nemlig 18 år den 8. april. Så det glæder jeg mig rigtig meget til. 

kys, knus og kage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar