08/03/2012

Day 2.


Jeg er i gang med dag 2 ud af 3 dage i min SRO-tid. Jeg er lige rundet de 5 sider og er oppe på godt 1700 ord. Jeg satser på at runde de 7 sider, inden jeg smutter i seng i aften. Bogen jeg sidder med på nederste billede, er en drejebog til filmen ''Die Welle'', som jeg er i gang med at analysere. Den er selvfølgelig på tysk, så hurra for, at mine sprogkunstskaber er i bund i dag. Jeg har siddet i nattøj helt til klokken 16, men besluttede mig så for at gå en tur i bad. Sidder nu i en langærmet T-shirt fra h&m, og nogle cowboyleggins fra Vila. Midt hår er uredt og jeg er bare rigtig ulækker. Min dag har bestået af en skål med Arla Cheasy, Mango og appelsin, Chokolade, 2 rundstykker med nutella, en dåse makral, en appelsin, og næsten 2 liter saftevand (uden sukker!). Og ikke nok med det, så er min stemme blevet værre og min hovedpine vil ikke holde op.. Jeg hader at være syg.
Håber i har en god torsdag! Mys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar