10/02/2012

Vinterferien er her!

Så er det vinterferie. Folk er på vej til udlandet for enten at slikke sol eller stå på ski. Jeg har så valgt at sidde herhjemme og lave afleveringer. Jeg føler ikke rigtig for at tage ud og opleve ting her for tiden, men jeg regner da med, at jeg skal hygge mig med nogle veninder i ferien. - De fleste tager godt nok på ferie.. Jeg skal også arbejde en del. Min veninde har inviteret mig med til Tønder på mandag, så det kunne i hvert fald også være en mulighed. Hun kommer derfra, og flyttede først til Esbjerg i sommerferien, og begyndte så i min klasse. Så det kunne da være fedt at lære hendes andre veninder at kende! :-). Jeg er lige nu igang med en tysk aflevering. Den er godt nok først til den 3, men jeg skal så meget i weekenderne op til, så det er smart nok at lave den nu. Nu hvor der er sne over det hele, tænkte min veninde og jeg, at vi ville tage nogle billeder en eftermiddag. Her er så lige et par stykker af dem. Jeg skal godt ligge flere ind, hvis det lyster? :)

Hvad skal i lave i ferien? Hvad ville i ønske, at i skulle i ferien? Og hvad vil i gerne se mere af? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar