02/01/2012

Nikon D3100

Glædelig 2. januar.

Jeg vil gerne præsentere jer alle for det nyeste medlem af familien.
Her er............. Tadadadaaaaaaaa.........
                             NIKON D3100                           


Jeg tror, at det her er den bedste nyhed, jeg har! Jeg har desværre også en dårlig nyhed, som pudsig nok OGSÅ har noget med elektronik at gøre. Jeg kan ikke finde min Iphone-oplader. Mit stik mangler, og jeg har så kun ledningen. Det er super fint, at man nu lige har brugt 3300 kroner og så derefter også skal ud at købe en ny oplader til sin mobil. Godt, at man har tiger, som lige kan hjælpe lidt der så. Der koster en oplader kun 50,- eller noget i den stil (Life safe!!) Og så har jeg selvfølgelig også glemt at købe et SD-kort til min Nikon. Wuhu, jeg tænker jo bare på alt! Heldigvis fandt jeg dog ud af, at jeg i mit gamle Fujifilm havde et 4 gb kort. Der var jeg heldig. Så nu skal jeg bare i krig med at tage billeder af random ting. - Det skal nok blive irriterende for mine forældre på et tidspunkt! haha! Håber i alle har en god juleferie, med mindre i allerede er igang på skolebænken igen? Jeg selv begynder først torsdag den 5. januar! Hurra for mig. Endnu engang godt nytår alle sammen. 

Ps. Jeg er ked af, at jeg ikke har postet nogle billeder fra nytår, men jeg lå syg, 
så det var ikke lige det, jeg havde mest energi til! Sorry!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar