14/01/2012

Januarudsalg.

Det her bliver en weekend, som går ud over alle forventningerne! Meningen med denne weekend var lange kedelige timer med afleveringer og ingen sociale timer. Det ændrede sig allerede i går, da jeg besluttede mig for at tage med til gymnasiefest på min skole (AWESOME) der var fest og farver. I morges stod det på Brunch med 2.f (Klassen) på Café Frederik i Skolegade, Esbjerg. Hvor man kan få buffet til 109 ,- det er lækkert! Da jeg så ventede på, at min mor hentede mig, smuttede jeg en tur i Buksetrolden, som ligger på Torvet. Her benyttede jeg mig af de mange dejlige tilbud, som januar tilbyder!
Læder halskæde. Førpris 160. Nu 50.

Sølv halskæde. Førpris 100. Nu 50

Top fra Vila i silkelignende stof. mørk lyserød/pastel. Førpris 300. Nu 75
Da jeg senere blev hentet af min mor og kom ind af døren herhjemme, blev jeg behageligt overrasket ved, at der lå en pakke på køkkenbordet med mit navn på. Jeg havde endelig modtaget H&M strikken fra Trendsales, som jeg har gjort et kæmpe kup på. Det er godt nok en størrelse 40, hvor jeg normal er 36, men for 50 kroner inkl. porto (21 kr.) kunne dette fund ikke overses:

Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar